a waste of tuesdays

Jag står i valet och kvalet, mattepluggning vs. television. Eftersom vi har prov i matte och inte TV-kunskap imorgon så borde det nog vara bra för mig och min utbildning att sätta mig ner och kolla om jag verkligen har fattat något av geometrin vi har hållt på med. Men i och med att jag just nu känner mig ganska kraftlös och oambitiös så lutar det mer åt det lite mindre krävande hållet. För mig är det ett väldigt svårt val och det får nog ta att bli lottning (or not).

Om ni inte har missat det så är det faktiskt självaste nationella supardagen imorgon a.k.a valborg. Trots denna ingrodda samhällsnorm har min valborg blivit en alkoholfri sådan och istället tror jag att det blir en lite mysigare variant på det hela. Det blir grillning med några tjejer från klassen vilket jag tror kan bli en toppenkväll, i vilket fall som helst vill jag försöka intala mig själv det i och med att jag aldrig har haft en riktigt lyckad valborg.

Ingen dans idag och jag orkar heller inte berätta varför eftersom vi själva inte riktigt vet anledningen. Istället blev det Vasaparken med Emma och Fius för att senare åka vidare hem till byhålan number one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0