Apology accepted?


Japp, det är så sant som det är skrivet - Moa Edvardsson har också blivit en bloggare, åtminstone ska hon försöka. Därför vill hon inleda sin blogg med att be om förlåtelse. Vad hon själv kommer ihåg så var det senast i onsdags hon och hennes vän Cornelia pratade om att de inte skulle skaffa blogg och de undrade vad det egentligen var för vits med det men här sitter hon, alldeles svag och även hon har fallit för grupptrycket. 

Det jag alltså försöker få fram är att jag vill säga förlåt till de jag idioförklarat och frågat va fan de har en blogg för (om det nu skulle vara så att jag av någon anledning har sagt så) - FÖRLÅT! och även ett förlåt till Cornelia som jag svek genom mitt medlemskap här på blogg. se

Då var det avklarat och nu ska jag då fortsätta att skriva något inressant som får alla er ute i cyberspace att vilja läsa mer, men då kommer den lilla haken.. vad skulle de vara för något? jag tänkte såhär, för er som undrar så kan jag ge er en möjlighet att försöka förstå varför min blogg heter som den gör. Jo, det var nämligen såhär att för ungeför 22 år sedan fick min mor och min far en liten bebis vid namn Kristofer. Ungefär två år senare ploppade det ut en till unge vid namn Maria. Den dåvarande tvåbarnsfamiljen levde ett harmoniskt svenssonliv (utan hund men med volvo) i ungeför tre år, sen blev det ännu ett tillskott i familjen och den vackraste bebisen av de alla skulle sättas till världen. Det var alltså jag om ni inte har fattat det. Jag var alltså nummer tre i den edvardssonianska barnaskaran så ser ni sambandet? Bra

vad står i den hemliga bloggordningen nu då? jag antar att jag kanske ska berätta vad jag har gjort idag eller är det något som är intresserad av det ens? Ni kan väl skriva en lite kommentar om jag är för tråkig, but be nice! skaffade inte en blogg för att bli förnedrad.

Idag iaf har vi firat vår käre fader som i fredags fyllde hela 51 år. stackarn börjar bli gammal som gatan men frågan är bara hur ung han känner sig i sinnet, det är ju trots allt det som räknas men med tanke på hans lack of hörsel så är det för mig ett tecken på att han kanske behöver börja fundera på att smörja sig bakom öronen om ni förstår? pga. hans födelsedag har jag även proppat i mig cirkus 5 bitar tårta vilket i min mening inte är så bra för beach 08, men det var ju gott så what the hell!

Nu känner jag att jag börjar får idetorka och även jag som är grön inom bloggvärlden förstår att det då är dags att avrunda. Nu återstår det bara för mig att säga adjö och tacka för mig och min debut. Jag är rätt stolt över att min första blogg blev rätt  lång med kanske är det en nackdel i bloggvärlden eftersom längden kan leda till uttråkning som kan leda till att ingen läser, jag vet inte. you tell me


Kommentarer
Postat av: ellet

jag gillar redan din blogg moset :D

2008-04-27 @ 21:10:39
URL: http://iess.blogg.se
Postat av: REBECKA VEM ANNARS?

BRA MOA! FORSTÄTT SÅ :D

2008-04-27 @ 21:19:15
URL: http://rsz.blogg.se
Postat av: Sofie*

keep up the good work!:)

2008-04-27 @ 21:46:29
URL: http://folketvillhamerhallonpaj.blogg.se
Postat av: Fia

Åh, känns ju som nyss han fyllde 50 & jag var hos er när ni hade öppet hus & så. Tiden går så sjukt fort. Men iaf, välkommen till lilla bloggvärldens mosi! :)

2008-04-27 @ 21:48:12
URL: http://fialicious.devote.se
Postat av: emma ofc ;)

hahaha oj oj oj moa, blogg! trodde inte att du skulle ge efter grupptrycket, but i like it :) keep up the good work ;D

2008-04-27 @ 22:31:05
URL: http://enordgren.blogg.se
Postat av: Karin the best

hey babe, visste inte att du kunde vara en sån duktig bloggare ;) läste hela inlägget faktiskt (A)

2008-04-28 @ 11:33:35
Postat av: Johanna

Yay, äntligen ;) Lycka till med din blogg, ska läsa varje inlägg! ;)

2008-04-28 @ 12:41:03
URL: http://trailer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0