All I need

Eftersom jag är en biståndsnörd som har fått en förälskelse i Radiohead så vill jag dela med mig av denna underara låt samt video, jag tycker den ha en mening  till skillnad från alla hiphop och RnB-artister där det gäller att vara så påklädd som möjligt för männen och så avklädd som möjligt för tjejerna. jag undrar om det är någon slags underground lite secret contest som går ut på att videon ska vara så vågad som möjligt men utan att det blir censurerad.

Förövrigt gillar jag texten sjukt mycket.

"Im the next step
Waiting in the wings
Im an animal
trapped in your hot car
Im all the days
tht you choose to ignore

You are all I need
You're all I need
Im in the middle of your picture
Lying in the leaves

Im a mouth
who just want to share your light
Im just an insect trying
to get out of the night
Im still with you
because there are no others

You are all I need
You're all I need"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0