livet leker

Med trasiga skor och trasiga byxor och med en polisanmälan i bakfickan säger jessica och jag att vi åtminstone lever. Jessica och Jag är för sorgliga för att jag ska kunna dra hela historien men kul hade vi iaf. ochjag vill bara säga att jag har världens bästa föräldrar!

Eftersom jag har fått en önskan om att lägga upp "Criiiip-låten" som jag gjort en egen version av, endast spelad för jessica och Vira än så länge men se upp tänkte jag säga men naturligvis ska man inte se upp utan man ska känna sig otroligt hedrad om man befinner sig i samma rum som mig när jag känner för att köra den här lilla trudelutten. Jessica tycker inte att den här låten var något bra och att Thom Yorke (sångaren) inte har någon känsla när han sjunger men det är ju just det han har enligt min mening. men men, ni får väl se för er själva.

Kommentarer
Postat av: jeess

du glömde ett halvt hål i handen ;D

2008-08-02 @ 19:17:36
URL: http://iess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0