Flathead

Jag är trött och jag antar att det är bra. Jag har sprungit mina 5 km idag och det känns jävligt bra, varför gör jag det inte oftare för? efter springturen blev det dirket dopp i sjön och det finns inget skönare än att ta ett dopp på kvällen och tvätta håret i sjön. man blir så kulen efteråt och jag älskar en känslan, dte om något är sommar.

Idag har det varit shopping från öppning till stängning kan man säga. Jag köpte mig lite grejer som jag tycker att jag behöver, hehe. Jag har nämligen fått lönen annars är jag ju alltid fattig. Nu är det bara stockholm jag väntar på och en timo räisänen-tröja, en the wombats-tröja och möjligtvis en the sounds-tröja eller kanske en the killers-töja, jag råkar nämligne ha en kärlek för bandtröjor konstigt nog äger jag inga än men mitt mål med denna lön är att göra mig själv rikare på just, bandtröjor. Jag har också funderat på om jag ska köpa skivor. jag vill nämligen ha den musiken jag har lyssnat och lyssnar mest på på skivor för atrt kunna spara musiken i framtiden och för att ha möjligheten att ta mig på en nostalgitripp om dåsädr en 30 år. Sen är det ju inte negativt att faktiskt stödja de artister och band man lyssnar på genom att köpa deras skiva, dte är väl rätt logiskt egentligen?

När vi väl är inne på musik så tänker jag lägga upp dagens låt :)



Kommentarer
Postat av: jesss.

Vart tog CRIIP låten vägen ? ;p

2008-07-30 @ 00:35:31
URL: http://iess.blogg.se/
Postat av: fia

Åh, the wombats-tröjorna är så jävla coola! Synd att jag inte gillar dom så mycket bara, annars skulle jag lätt köpa en :)

2008-07-30 @ 18:02:41
URL: http://fialicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0