Gotta leave my troubles behind

Idag skrivs det historia. Inte nog med att jag frivilligt har fixat på tomten utan jag ska även ta mina första minuter bakom ratten. Eftersom min syster inte har börjat övningsköra än (även fast hon är 19) såska vi köra tillsammans. Det känns inte så jättebra för hon kommer behöva cirkus 15min på att lära sig hela bilen just för att hon är en sådan som hela tiden klarar av allting på überkort tid och medett perfekt utförande eller resultat. Jag är lite smått avundsjuk på henne måste jag säga, menmen, man måste ju ha några dåliga sidor också ;)

Jag ber om hjälp. Jag göraommitt rumoch ska välja färg till det men jag har ingen aning om vilka. Vill ha ganska ljusa väggar och sedan en mörkare fondvägg, frågan är bara vilka ljusa och mörka färger? det är där ni kommer in.

Nu skriker mamma påmig att det är mat och det ärbäst att jag lyder henne eftersom hon faktiskt fyller år imorgon. sen ska vi ju ut på vägarna, eller snarare parkeringarna för at köra lite. NI behöver väl inte nämna att jag inte har gått övningskörningskursen för det vet jag och det tragiska är att jag trotsar  lagen den ändå.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0