trapped in yout hot car

Idag är jag handikappad, riktigt handikappad. det kommer väl inte som någon överraskning när jag säger att jag har bränt sönder min rygg så att det gör ont att luta mig mot den eller att ens ligga på den. det gör det ju inte bättre att det är varmt som in i helvete ute och att det inte finns ett svalt ställe i huset man kan vara i. Dock klagar jag inte på denna värme men för mig som får panik så  fort det  blir för varmt så är det lite jobbigt, speciellt med en bränd rygg.

Igår blev det middag med Lina, Sofie, Corre och Jessica vilket visade sig bli en riktig mysigkväll bortsett från när det inte kom något tåg som jag hade planerat att åka med men då räddade Lina mig. Jag kände att det har gått för länge utan att ha sett de där ansiktena så det var en lättnad att få se dem igen. och det får inte ta för långt tid till nästa gång heller.

Ikväll vankas det poolparty hos mormor och morfar. Vi ska inviga deras pool som de har "renoverat".Maria och jag var därför och köpte en skitstor badanka samt två små till våra kära morföräldrar. jag hoppas på en rätt lugn kväll ikväll efetrsom jag inte idag känner mig helt som jag borde.

Kommentarer
Postat av: jovi

Ajajaj, vad jobbigt med en solbränd rygg ;\ Vet hur det känns, blev hårt bränd andra dagen på Kreta för ett tag sen :)

2008-07-26 @ 18:53:44
URL: http://juuuvs.blogg.se/
Postat av: jessss

hahaha, brända ryggar <3 min är fan värre än vad den var igår :o vilket jag inte trodde gick.

2008-07-26 @ 22:57:47
URL: http://oess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0