från samma säng lyssna till samma regn

Kalla mig tönt,nörd vad som helst men det är sjukt hur mycket jag gillar när det regnar på kvällen när man ska sova. jag äskar det där smattrande ljudet av regndroppar som slår mot taket, ååh. ibland är regn bra.

Hela veckan som kommer har jag huset för mig själv så om någon har vägarna förbi och råkar stanna några nätter så gör det inte mig något. Jag förutspår att jag kommer att bli tokig och socialt inkompetent om någon inte gör mig sällskap. Fast om jag tänker efter så är det inte helt fel att sova själv i mammas ochpappas säng. jag kan liksom ligga åt vilket håll jag vill. Det kanske beror på min faktiska längd eftersom den inte är större än en vanlig dubbelsäng, skön är den iaf.

jag kan inte sova eftersom jag redan har sovit halva kvällen så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. hela huset är dött och jag tar det som ett smakprov på hur min vecka framöver kommer se ut. Det sorgliga är att jag redan har abstinens.

ooh, nu loggade jens in på msn, jag tror hon räddar min kväll. och Juste! tack tjejer för igår, ni är så jävla bra.

Kommentarer
Postat av: tilda

fixar du chillkrök eller? ;)

2008-07-06 @ 11:19:26
URL: http://hannamatildas.blogg.se/
Postat av: Emma

jag kommer görna o stannar några nätter!! :D om jag får (A)

2008-07-06 @ 12:33:17
URL: http://enordgren.blogg.se/
Postat av: jessica

älska regn. och jag kommer och våldgästar någon dag? ;D

2008-07-06 @ 22:49:07
URL: http://iess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0