mys, film, regn och sommarlov

Sommarlovet flyter på som det ska antar jag. Det har regnat hela dagen och jag va nog den enda i Sverige som faktiskt gillade det. Jag kunde ligga hela dagen i sängen utan att få dåligt samvete. Eternal sunshine of the spotless mind stal min tid men filmen var värd det. Jag gillar sånna där lite mystiska filmer som får en att börja tänka. Det som gör en film enligt mig är faktiskt reaktionerna efter. En bra film skapar djupare känslor eller helt enkelt får en att reagera.

Kommentarer
Postat av: jess

därför förstår jag inte hur du kan säga att john tucker must dig är BRA. den funkar och inget mer? :D

2008-07-22 @ 00:50:06
URL: http://iess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0