Burgar kungen!

fick nyss ett knäpp att jag skulle tvätta fönstrena så jag gjorde det. Dock blev det bara tre stycken varav bara insidan är tagen så jag har en aning kvar att jobba på. Mamma har nämligen gjort en beställning på fönstertvätt av alla husets fönster och när hon kommer hem på fredag kväll ska allt vara klart. Vi har 31 fönster som ska tvättas varav fyra av dem är glasdörrar. jag måste också tillägga att varje fönster ska tvättas både invändigt och utvändigt alltså sammanlagt 4 sidor/fönster. 4x31= enligt kalkylatorn på datorn cirkus 124 fönsterytor jag nogrannt ska tvätta. jag får inte heller glömma att jag inte bara ska ta glaset utan också träet runt om och mellan ska skrubbas så det blir skinande. Som ni kanske har listat ut söker jag efter lite medlidande, lyckades jag?

Idag var jag och provjobbade på Burger King och det gick väl helt okej. Det var en aning att hålla reda på om jag säger så och det första de gör är att ställa mig i kassan så det blev ju minst en handfull mängd av stunder då jag skämde ut mig för kunderna men men, jag ska ta igen mig. ni läser just nu världens blivande bästa Burger kingares blogg, hängde ni med? Jag ska iaf tillbaka på lördag och jobba. Håller ni inte med om att jag förtjänar lite vuxenpoäng?



(va inte så jävla dåliga på att kommentera)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Medlidande från mig får du!! Faen vad många fönster ni har på erat hus då?!! xD

Vuxenpoäng till oss*! :) Jobb=pengar=resa till Kvicksund i sommar!? :D

2008-06-16 @ 18:16:05
URL: http://trailer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0