can't feel the joy you kept in store for me

Jag och jessica har kommit fram till att det är på tiden att vi skaffar tält. Vira påminde mig också just om att vi måste boka tågbiljetter. Mycket pengar som beövs läggas ut och jag har inte ett enda öre, kul jul. men det ordnar sig till slut skulle jag tippa på. Det är inte långt kvar nu, inte ens två veckor. Jag har redan börjat tagga sådär lite smått. Fixade Peace&Love-spelningslista på datorn och på ipoden här om dagen. Det innebär alltså en lista med endast artister som kommer till PL. Jag, becka, jens och vira ska leva scoutliv under tre dagar. jag har till och med frågat superscouterna mamma och pappa om vi får låna stormköket. jag och elvira har nämligen inte råd att betala utemat varje dag så vi satsar på nudlar och brukmat som ska vara riktigt hälsosamt har jag hört.

Imorgon börjar jag jobba. jag fruktar det i och med att jobbet handlar om gatuartisteri vilket jag än så länge inte riktigt tror är min grej. Fyra hela veckor ska försöka vara kreativ och så utåtriktad som möjligt man kan ju bara spekulera i hur det kommer  att gå.  Apropå arbete så jobbade jag igår på BK igen och det gick bättre den här gången. Dock vet jag fortfarande inte om jag kan fortsätta eftersom jag redan skrivit på avtal gällande det andra jobbet. då måste alltså burger king acceptera att jag inte kan jobba kontorstid(8-17) fyra veckor framöver. men jag vill ha BKjobbet ju!

Out of the blue så ska jag stå längst fram när Timo Räisänen spelar. JAG SKA! så sorry bitches, om ni ska stå längst fram så får ni slåss mot mig först och ni borde just nu bli rädda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0