here's the part where I come clean

Japp, och jobbet har än så länge varit helt okej. Jag har nämligen jobbat från 9-15 varje dag den här veckan men får betalt för 8 timmar, bra va? Idag t.ex. så började vi 0 som vanligt, fick 50 min på att prata ihop oss i våra grupper (orkar inte förklara) för att sedan besöka en teaterlärare som skulle lära oss att det inte var farligt att göra bort sig. Vi köde lite teaterövningar, improvisation bl.a. vilket jag sög på men trots min bristande skådespelarförmåga så var det jävligt kul. Efter det fck vi en timmes lunch innan vi skulle ta oss till östra holmen. Vi skulle faktiskt ha åkt Elba som alla andra vanliga människor men vi fick lite VIP då vi åkte en helt egen båt. Väl på Östra holmen så skulle vi kolla på en kille som kom från sthlm som skulle underhålla barnen. Detta var alltså inte vi i fråga utan vi var där för att iakta och lära oss hur man gör, iaf något i den stilen^^ problemet var bara att det var ungefär 4 barn där så det blev att vi fick stå och klappa händerna, stampa fötterna och allt vad det var. Mycket påfrestande måste jag säga.  Efter den upplevelsen var vårat arbete för dagen över. klockan var kanke två då och då återstog det bara att vänta på båten innan vi fick sluta. Imorgon kommer hårdarbetet. Vi tre dansare ska sätta ihop typ tre danser på en dag, det blir hårt men vi ska fani mig klarat.

Jag tjatar men det är kul att tjata om det för nu är det ara 9 dagar kvar! jag tror ni förstår vad jag menar. P&L! Imorgon blir det samling kl 5 med tjejerna för att planera lite smått samt ett försök att införskaffa oss ett tält. Jag kan knappt bärga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0