Let's dance to joy division

Jag har fått en ny förälskelse och lyckligvis ska jag få se dem i sommar. The Wombats - Let's dance to joy division, kan inte bli bättre. Den gör mig glad helt enkelt!

Jag måste bara få säga att jag ska provjobba på Burger King imorgon och jag är nervös så jag tror jag ska börja fila ner naglarna (får inte ha långa enligt bossen) nu och senare försöka ta mig i säng. SNART PEACE AND LOVE! och sen får jag ju inte glömma att tillägga att Sverige faktiskt vann idag, otroligt men också otroligt bra samt otroligt töntigt att man av endast en seger kan känna sig stolt att vara svensk. snart sjunger jag nationalsången som kvällsbön, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0