sommar och sol och vi har korta kjol och vi vill ha dig Markoolio!

Solen skiner, jag lyssnar på Timo Räisänen och jag ska snart till stan och kolla på treornas estet, kan det bli bättre? Jag tvivlar. Dock har jag fortfarande 2 uppsatser kvar men just nu känns det som om jag skulle kunna skriva dom på 5 minuter för jag är glaaaadddddd.

Jag har dåligt samvete för hur jag har invigit den kommande sommaren. Jag har inte badat än! under de andra normala åren har jag badat innan maj varje år för det är en regel inom vår familj. till och med pappa kom före mig i år och om jag inte passar mig så kommer mamma också få mig att känna mig värdelös. Jag förstår inte vad som hände med våran tjepakt? Fia, Becka, Thea, Emma, Vira? förklarning tack. vi brukar ju alltid bada tillsammans ju. Men som mycket annat har även detta förändrats och det vet inte jag om jag gillar. slutsats: jag måste bada. 

 

Kommentarer
Postat av: ellet

pjuuhw!

jag är inte ensam om att inte ha badat.

2008-06-02 @ 17:02:59
URL: http://iess.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du måste bada! Asgött jueh :) Iaf på västkusten ;)

2008-06-03 @ 20:50:04
URL: http://trailer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0