tiden är ljuv

Denna dag har varit en exemplarisk sommardag. Jens kom hit efter det ena och det andra, vi grilla oss och sköljde av oss på sanda. Stack upp till Ica för en snabb middag och senare vidare ner på bryggan. Becka fick en snilleblixt som sa att vi skulle paddla eller ro över till tågplattformen för omväxlingsskull och så snabbt som det var sagt så sprang vi upp för att hämta åror eller paddlar(?) Beckas briljanta idé fick tyvärr ett stopp då pappa sa att det var fullt av spindlar i kajaken och att den andra båten var jättejobbig att sätta i vattnet. Jag tänkte, om vi nu är mitt ute i farleden och någon känner att något kryper på benen så är det inte bra att sitta i en ostadig kajak så vi beslutade oss att ge oss iväg på cyklarna istället.   

På söndag blir det antagligen sthlm med Klara och Fia för att titta på Emma när hon tävlar. Jag ser fram emot det och tror att vi kommer få en mysdag.


Jag har just insett att jag har 765875687648 miljarder låtar jag måste lyssna igenom och lära mig till Peace and Love för att kunna texterna till låtarna är ju en stor faktor som påverkar hela upplevelsen enligt mig. dock tänker jag skita i alla kentlåtar eftersom det är ganska många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0