lustiga små grodor

Midsommar, midsommar, midsommar. Dagen till ära blir det en sväng till allas vår kära Anna i Virsbo. Det vankas tjejmys och grillning vilket jag brukar finna mycket underhållande så förhoppningsvis blir även detta en lyckad kväll.

HA! angående Sverige vs. Ryssland så åkte vi ut ur EM även fast vi hade klarat oss på det ynka oavgjorda. Men Icke, Sverige spelade verkligen inte bra. Inför matchen vill jag påstå att jag kände mig ganska lugn i och med att det tydligen skulle bli en lätt match men som vanligt så överskattar och favoriserar Sverige sig själva. Om jag inte minns fel så skulle ju Charlotte Perelli vinna hela Eurovision?

6 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0