BEFRIELSE

Och så var det sommarlov vilket jag finner väldigt underhållande. Ettan kan man säga har varit det läsåret som gått fortast i jämfört med de tidigare åren jag har på nacken. Tyckte det var nyss vi åkte till ängsö men tydligen inte. Det är dock skrämmande att åren börjar gå så fort eftersom jag tycks åstakomma mindre och mindre för var år som går. Det glädjer mig verkligen inte. Jag ska ju hinna se och göra i princip allt innan jag är 28 och ska skaffa barn så jag känner att jag får börja lägga in en högre växel, det är ju trots allt bara 11 år, 3 månader och 16 dagar kvar tills jag fyller 28.

Sommarlovet har som sagt börjat och jag har invigit det med  stek på bryggan vilket fått mig att känna smärta. Surprise! jag har bränt mig. Jag har nyligen fått veta att det dör fler folk av hudcancer per år än vad det dör i trafiken så att jag tänkte shoppa solfaktor 5000 imorgon. Jessica Jens Lindqvist kommer ju faktiskt till kvickan och vad gör man inte här om man inte badar liksom? så det blir sol imorgon också för mig. jag kan bara föreställa mig hur jag kommer seut om 24 timmar.

 
 SOMMAR   SOMMAR   SOMMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0