allt annat än ledsen

Alttså ibland är lyckan optimal. Idag får jag veta att man imorgon kan köpa till camping på peace and love-biljetten utan camping vilket fick mig att genast beställa en biljett utan camping för att kunna köpa till camping imorgon. JAg ringde febrilt runt till vira och becka som jag planerade att bli mitt sällskap under festivalen. Tror ni inte att biljetterna tar slut så att Becka blir utan. Helvetet bröt ut och jag och jessica grät (ungefär). Men gudarna stog på vår sida idag och Becka lyckas få tag på en biljett! Imorgon vet jag några som kommer sitta bänkade vid datorn för att få campingbiljetter!

"IT'S TRUE, LIFE WILL SMILE FOR YOU!"

Kommentarer
Postat av: ELLET

ALLT ÄR FIXAT OCH KLART :D
jag längtar ihäl mig :D

2008-05-23 @ 15:02:23
URL: http://iess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0