allvarligt trauma

JAG ÄR I CHOCK! JAG TROR INTE NÅN I DENNA VÄRLD FÖRSTÅR SIG PÅ VAD SOM GÅR I MIN HJÄRNA JUST NU!

Inte nog med att det är första gången jag blOggar två gånger på ett dygn så har moa kikat på artisterna som ska till Glastonbury i sommar. OCH JAG VILL DIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!! jag tror inte ni förstår. Den 23e juni kan bli min värsta och min bästa dag i livet. Det är nämligen så att PAOLO NUTINI, THE KOOKS, THE KILLERS OCH LILY ALLEN SPELAR PÅ SAMMA SCEN PÅ SAMMA DAG!!!!!!!! fattar ni? nej jag tror inte det. JAG TROR JAG RYMMER DIT - på egen hand, eller va fan som helst

såååå, är någon på att åka dit?:D

Kommentarer
Postat av: jonna

haha göllit :)
hoppas du kmr dit!

2008-05-18 @ 00:34:57
URL: http://joonnaak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0