grå gråare gråast

Gårdagen var en trevlig dag då jag och Miss Zackrisson åkte på äventyr i Etuna. Målet var Karin och tro det eller ej men vi kom faktiskt fram även fast vi var helt lost bland etunas gator. Karin den stackaren mådde väl inge vidare med tanke på vad hon råkat ut för men det kommer ljusare dagar stumpan! 

Jag väntar fortfarande på mina solglasögon som fortfarande inte har kommit. MORR! I och försig så har det inte varit sol på hela veckan nu (vilket jag tackar för eftersom det skulle gjort att jag längtat ännu mer) så egentligen har jag vl inte behövt dem. 

Idag har jag varit mycket duktig och skrivit ett mail till den ansvarige för mitt sommarjobb. I mailet ber jag snällt om att få ta ledigt i två dagar. Trots mina fina ord fruktar jag att jag kommer blir nekad. Det står nämligen på sidan för sommarjobb i kommunen att man absolut inte får ta ledigt under arbetsperioden så det blir nog inga ljusare dagar för mig inte. wish me luck folks!


Kommentarer
Postat av: ellet

jag gör inget annat än att hålla all tummar & tåtummar som jag äger.
Om det nu blir ett nej så lovar jag att ställa upp på det jag lovat ;D

2008-05-15 @ 20:43:35
URL: http://iess.blogg.se
Postat av: Sofie*

Jag vågar inte se mina solisar i vitögat :( men jag vill ha dem, för de kommer göra sig fint i min mörka garderob.

2008-05-15 @ 21:29:54
URL: http://folketvillhamerhallonpaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0