I've got a big fat giant hole to fill

Jag måste säga att jag känner mig mycket kvinnlig just nu. Jag skriver blogg som jessica tvingar mig samtidigt som jag ittar på that 70's show och pratar med jessica på msn. vågen för mig! Tyvärr så kan jag inte fortsätta denna eminenta stund av kvinnlighet eftersom jag just insåg att jag missar allt för mycket av that 70' show, better luck next time as they say in America. 

Peace&Love, Hultsfred eller Arvika? När jag tänker efter har jag bara ett val om jag inte bestämmer mig för att åka själv. många jag känner hade nämligen bestämt sig för att åka till P&L i sommar och jag tackar gärna inte nej. men med vidare forskningar har jag nu insett att det även finns andra härliga musikevangemang här i Svergie under sommaren. Först ut har vi då klassikern . Hultan. Det är ju liksom old school att åka dit plus att robyn ska spela och jag skulle verkligen väldigt gärna vilja se henne IRL doin' her thing liksååm. Problemet är är som sagt att ingen vill följa med mig dit och det är även dyrare vilket spelar en ganska stor roll för mig och min mininala budget. Arvika - den billgaste. Den stora dragningskraften här är att the kooks kommer.  Denna trevliga festival skulle för övrigt vara den mest skonsamma för min ekonomi men dock har jag inte hört så många om har varit där och vet inte heller hur det är. Och sist men inte minst har vi P&L. Kommer grymma artisetr men det känns som om alla 91or i hela Sverige ska dit för att supa  och därav mister det den ursprungliga avsikten med festivalen - musken. Rätta mig om jag har fel men det känns så. Egentligen blir det ju vad man gör det till, I guess. Trots det så får det nog bli P&L eftersom hela festivalupplevelsen inte blir mycket till upplevelse om man inte har nära och kära med sig så har jag egentligen något val överhuvudtaget? not in my opinion. Men om det skulle vara så att mitt umgänge helt plötsligt skulle få spatt och bestämma sig för att åka till Hultsfred eller Arvka så kan ni nå mig på mobilen anytime.

Kommentarer
Postat av: ellet

MOA!! Peace&love är det som gäller.
Och jag åker messt dit för att se all musik
så jag ska inte supa ner mig och sedan missa
musiken, no way !!

2008-05-05 @ 00:28:10
URL: http://iess.blogg.se
Postat av: Sofie*

jobbar jag inte så låter arvika högst aktuellt för mig =)

2008-05-05 @ 10:30:11
URL: http://folketvillhamerhallonpaj.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag känner också ett sug efter nån festival! Hultsfred = dyrt .. Arvika / P&L = bra!! :D Men om min ekonomi tillåter hade jag verkligen inte tackat nej till Hultan heller

2008-05-05 @ 22:01:52
URL: http://trailer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0