Klämdag

Jag säger, gud va trevligt med en ledig dag. Dock inte så trevligt när hela dagen (fram tills nu) har gått ut på ihärdigt studerande. Trots det har jag inte lyckats bli klar med min idrottshemtenta än som skulle vart inne innan sportlovet, shame on me!

Valborg blev lyckat. Jag hade det urmysigt hemma hos Sofie tillsammans med Linnea, Corre, Ellet och självklart Sofie. Vi grillade och pratade och hade det allmänt jättebra. Fick några hysteriska samtal under kvällen men det var bara kul ;D

Idag är ingen vanlig dag för idag ska Ellet själv komma till Kvicksund. Trevligt ska det bli. Jag har planerat för bad men jag är inte lika säker på om de andra är så på men vad mer kan man göra i ksund än badning liskom? Vi har även förhoppningar på att fia ska komma till ksund och göra oss sällskap. 

Nu har jag ännu en gång gjort mig själv besviken. När jag bestämde mig för att ha en blogg så bestämde jag att jag bara skulle tycka till om saker i bloggen och inte hålla på och babbla om vad jag gör och inte gör men som ni ser så har jag misslyckats. Jag får ta och förbättar mig ögona bums! dock blir det ingen förndring i detta blogginlägg eftersom jag är allt för trött för att argumentera med mig själv.

Kommentarer
Postat av: ellet

(svarar här) haha jaa :)
lite taskigt att
jag höll på att dö av garv bara.
btw, tack för en bra dag moset :)

2008-05-03 @ 00:35:40
URL: http://iess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0