life's hard when it's difficult

Jag ber om ursäkt, jag skrev fel. Det var inte 68 Håkanlåtar utan 74.
 
Det är sjukt vad otroligt varmt det var idag. Alla gick med sommarkläder medan jag själv var svart och alldeles för vintrig. Men tyvärr kan jag inte ändra på det heller eftersom min sommargarderob knappt existerar och eftersom jag är totally pank nu så kan jag ju glömma den sommarkänslan. I den heta sommaren som just har tagig plats vill jag även påstå att för 17 år sedan kom två andra heta ting till världen. Sofie Olofsson-Kärrvall och Mr. Krödel-Jonsson himself. Jag hoppas att ni båda har haft en kanondag för det förtjänar ni båda två.

Igår ingick jag i ett löfte om att jag skulle vara klar med min Idrottsuppgift igår men tyvärr som ni kanske hade anat så blev jag inte det. Jag ber ännu en gång om ursäkt till Jessica som jag lovade. Jag hoppas innerligt att du inte tar illa upp. Och nu står jag här igen och väljer när jag egentligen inte ens har något val. senaste grey's eller plugg? vad väljer man liksom? men eftersom jag bara sitter här och klagar över att jag har så mycket åplugg så kanske jag ska börja ta tag i det och faktiskt uföra det praktiska. Jag ska aldrig mer tillåta mig själv att halka efter med någon uppgift igen för det slår tillbaka och jag får blåmärken av det. Jag och Jessica har ingått en pakt i att vi för andra ring aldrig ska komma efter i något ämne. Gör er beredda att satsa pengar!

((jag gör som becka gjorde på sin senaste blogg)Förlåt JessicaPessica för att jag inte kan bestämma mig om P&L men hur det än blir så kommer det ordna sig på ett mycket bra sätt, det känner jag på mig(peppar,peppar))

Kommentarer
Postat av: jessica

HÄNG MED VAFAN :D PEACAN KOMMER ÄGA, ELLER NÅTT!! :D

2008-05-08 @ 21:04:37
URL: http://iess.blogg.se
Postat av: ellet

(svarar här) jag ber som hemskt mkt om ursäkt

2008-05-09 @ 23:29:12
URL: http://iess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0