sunnyday

Och nu är jag riktigt taggad! om en timme ska jag börja bege mig mot tegelviken för att sedan bege mig mot södertälje i hopp om att vi kanske vinner för en gångs skull. Om vi tittar på tidigare spelade matcher så har de gröna faktiskt vunnit de två gångerna de möts tidigare så nu fan ska den trenden inte brytas! 

Inte nog med detta så är det imorgon fotbollsturnering på skolan då jag och jensi kommer spela tillsammans i en underbar duett. Jens har hittat fotbollsskorna har jag hört rykten om så nu har hon ingen möjlighet att dra sig ur vilket får mig att känna mig en aning tryggare. Jag hoppas på att morgondagen blir en trevlig turnering utan benbrott och bråk (fred och kärlek maaan, woodstock nästa)!  

Gårdagen spenderades hemma hos Karin tillsammans med carro, becka, mat och eurovision song contest som förövrigt inte alls slutade som sverige hade tänkt. Jag tycker det är samma visa varje gång. Sverige favorittippar sig själva och säger att vi detta år har mycket stor chans att vinna men trots detta utlovande slutar vi förbannat nog varje gång på de sista platserna. By the way så har jag aldrig gillat schlager. Men vi lät inte den fåniga sångtävlingen att dra ner stämningen utan vi hade det mys ändå <3

Nu ska jag vara en exemplarisk dotter och gå ut och plocka Liljekonvaljer till min kära moder på morsdag. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0