Halsfluss

Eftersom jag har sovit i princip hela dagen och eftersom jag nu är sysslolös när klockan är 23:44 så tänkte jag att jag för en gångs skull kunde plinga iväg ett inlägg för er som är intresserade.

Jag som aldrig brukar vara sjuk som jag innan tisdags kunde ha fortsatt med att säga men som ni antagligen förstår med en ledtråd som rubrik så kan jag med mina prickar i halsen avslöja att jag har fått halsfluss. och jag måste säga att det inte är sådär jättehärligt då man hade fredagen planerad. Nu har min föräldrar förbjudit mig att gå ut på fredag så jag och min bror ska väl nörda filmer hela kvällen. Om jag inte hade haft den halsont som jag nu har hade vi lätt  köpt chips, godis, popcorn och allt men med halsfluss låter tanken på att svälja dessa produkter inte som en sån skön grej. Det är nämligen det mina dagar går ut på - fokusera på att inte svälja vilket gör en jävligt hungrig efter ett tag. Dågäller det att se vad som väger tyngst; svälja mat för att du är hungrig eller helt enkelt avstå och pinas lite mindre. Jävlar, jag tror jag har kommit på en ny bantningsmetod om jag ska vara ärlig.

Nej nu känner jag att jag har klagat för ungefär 5 år så slå mig om jag klagar något mer inom den tidsperioden.  

Kommentarer
Postat av: Jens

KRYA PÅ DIG VÄNNEN!! <3 jag vill ha dig med på fredag ju :<

2008-09-11 @ 06:19:09
URL: http://iess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0